رونمایی پوتین از جدیدترین فن آوری نظامی روسیه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
رونمایی پوتین از جدیدترین فن آوری نظامی روسیه
نوشته شده در چهار شنبه 12 اسفند 1394
بازدید : 226
نویسنده : admin

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین فن آوری نظامی سرویس امنیتی روسیه به شکل خوردوی خفاشی است که «مجازاتگر» خوانده میشود. این زره پوش غول پیکر مورد بازدید پویتن قرار گرفت.

روسها این خودروی زره پوش جنگی را در پاسخ به خودروی آمریکایی «هاموی» ساخته اند. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز جمعه از آخرین خودروی عملیات ویژه در مسکو که توسط سرویس امنیتی فدرال ساخته شده بازدید کرد.

خصوصیت چشمگیر این خودرو شباهتش به خودروی افسانه‌ای بتمن است. «الکساندر بورتنیکف»،مدیر سرویس امنیتی فدرال، پوتین و وزیر دفاع را در بازدید از این خوروی عظیم الجثه هاهی میکرد .این خودرو مورد تحسین مقامات رسمی قرار گرفت.

اگرچه شایعاتی پیرامون ساخت این خودرو سالها در جریان بود، اما تا این اواخر جزییاتی راجع به ساخت آن افشا نشده بود. این خودرو ظرفیت ۱۰ نفر را دارد و به شکل V ساخته شده به طوریکه قابلیت از بین بردن امواج انفجار و یا موشک را داشته باشد.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: